2015. június 7., vasárnap

Kérdés: Mikor jön a következő rész?

Csóközön!♥

Elég régóta terveztem már ezt a bejegyzést, de őszintén, nem sok energiám volt ahhoz, hogy megírjam, na, meg eddig nem is tudtam huzamosabb ideig gép előtt ülni.

Mint láthatjátok, szeptember óta nem úgy jöttek a részek, mint előtte, s ez részben a suli miatt volt, másrészt pedig rengeteg minden jött közbe, egészségügyi problémák, szerelmi gondok, tönkrement a gépem, a papám elhunyt, ami rettenetesen megviselt, s persze nekem is van egy életem, azért csak eljárogattam a barátaimmal erre-arra, ami szintén az írás idejét vette el.

Úgy terveztem, hogy az írásbeli érettségit követően pihenek egy kicsit, s mielőtt belevágnék a tételek megtanulásába, megírok előtte 2-3 fejezetet, hogy azért hetente fel tudjak egyet-egyet rakni. Nos, ez nem jött össze.

Érettségi, ballagás előtt autóbalesetem volt, kirepültem az autóból, nyílt combcsont törés, azonnal műteni kellett. 4 órán keresztül voltam a műtőben, éjfélkor vittek fel az osztályra, ahol 3 hétig feküdtem. Sokszor azt éreztem, hogy megbolondulok, ugyanis mást nem tudtam csinálni, csak feküdni. Először még az is csak segítséggel ment, hogy kiüljek az ágy szélére, de rögtön vissza is kellett feküdnöm, mert megszédültem. A vérképem rossz volt, kétszer kaptam vért. Közben az egyik gyógyszer is kivert, nem volt elég, hogy újra kell tanulnom járni, még piros foltos is voltam mindenhol, akkor meg arra kaptam gyógyszert. 

Az írásbeli érettségiről és a ballagásomról is lemaradtam, de szerencsére nem kell szeptemberig várnom, két hét múlva le tudok érettségizni úgy, hogy szóban húzok összesen 9 tételt. Most erre tanulok ezerrel, elvégre most ez a legfontosabb. Mást nagyon úgyse tudok csinálni, hisz' a lakásból nem tudok felnőtt felügyelete nélkül elmenni, meg hamar el is fáradok, örülök, ha heti kétszer végig tudom csinálni a fél órás gyógytornát.

Arra a kérdésre nem tudok pontosan válaszolni, mikor jön a következő rész. Egyelőre szeretnék túl lenni a vizsgáimon. Utána remélhetőleg rendbe jövök annyira, hogy legyen energiám annyit gépnél ülni, hogy meg tudjak írni egy-egy részt. Rengeteg a tervem ehhez a bloghoz is, valamint a Red Dresshez is, szóval abbahagyni nem fogom egyiket sem. Június 20-a után sűrűn hozom majd a részeket, dolgom úgysem lesz, egy ideig nem tudok sehova menni.:/

Ha bármilyen kérdésetek lenne, kérdezzetek nyugodtan akár itt, akár Ask.fm-en, válaszolni fogok. :)

Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra!^^

Puszi,
Raina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése