2015. május 30., szombat

Díj

Annyeonghaseyo! ♥♥

Hű, nehezen találom a megfelelő szavakat, nem is tudom, hogy kezdhetném el ezt a bejegyzés. A napokban nem igazán néztem facebook-ot, párszor végiggörgettem mindent, csakhogy tisztában legyek, kivel mi történik, de egyébként nem volt túl sok türelmem az emberekhez. Azt hiszem, most kezd kijönni rajtam ez az egész baleset. Na, mindegy.

Szóval, mivel pár napig a barátaim, osztálytársaim, tanárom üzeneteire nem válaszoltam, úgy döntöttem, ideje véget vetni ennek a hihetetlenül röhejes depressziónak és felnéztem face-re - már úgy igazán.

Hihetetlenül megörültem, mikor megláttam, hogy a blog díjat kapott! Őszintén nem számítottam rá, hisz' nem a legjobb művem, de hűűűű, köszönöm!!!! :)) A díj jelentése: legjobb blog, s bloggerek adják bloggereknek.

A díjat tényleg nagyon-nagyon-nagyon-nagyon köszönöm Kármen Lutamonak!^^ ♥

Szabályok:
1. Írd le, hogy kitől kaptad!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelölj meg 10 embert!

10 dolog rólam:
- Mióta a Primadonnát írom, a személyiségem kissé átalakult - akaratlanul is átvettem Avery egy-két tulajdonságát.
- Az utóbbi hónapokban teljesen rákattantam a kpopra, annak ellenére, hogy régen tudomást sem akartam venni a koreai zenéről.
- Az EXO alig fél perc után totálisan belopta magát a szívembe.
- Imádom magam sminkelni, de nem úgy, hogy ne lehessen rám ismerni. 
- Utálom, ha a hajamat piszkálják.
- Az angol és az olasz mellett még szeretnék franciát tanulni, de mostanában elkezdett érdekelni a kínai és a koreai nyelv is.
- Nagyon sok embert ismertem meg a blogjaimon keresztül, köztük a legjobb barátnőmet is, akivel 3-4 év után idén találkoztam először.
- Van egy foxi-tacskó keverék, 9 hónapos kutyusom, akit a Párválasztó című könyvsorozat Maxon hercege után neveztünk el, de csak Max-nek hívjuk.
- Kedvenc youtuberem Zoella.
- Igazi könyv- és sorozatfüggő vagyok.

Kármen kérdései:
1. Miért kezdtél el blogolni? 
Szerettem volna megosztani a világgal a gondolataimat, a történeteimet, s kíváncsi voltam, mások hogy látják az irományaimat. 
2. Sok blogot olvasol?
Nem igazán. Alig párat, de azokat rendszeresen.
3. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni az írást?
Volt egy nagyon hosszú időszak, amikor semmi nem akart összejönni, úgy éreztem, hogy visszafelé fejlődtem írás terén. Talán egy, másfél évig nem is írtam semmit, és nem is akartam, mert nem tetszett az, ahogy fogalmaztam. A Primadonnával próbáltam visszatérni, gyakorolni, de még mindig bennem van egy kicsit, hogy mehetne ez jobban is, csak.... Csak nem megy. De most már eszembe se jutna feladni az írást. :)
4. Hova szeretnél eljutni az életed során?
Ausztrália, Anglia, USA, Dél-Korea, Kína.
5. Mi a három legfontosabb dolog a számodra?
Család, egészség, biztonság.
6. Hogyan győzöd le a félelmeidet?
Szembenézek velük.
7. Napsütés vagy eső?
Mindkettő. Szeretek kint sétálni, mikor jó idő van, de néha jó magam köré tekerni egy takarót, és odabent olvasni forró teával a kezemben, miközben kint esik.
8. Mi a hobbid?
Írás, olvasás, sorozatnézés, táncolás.
9. Mi az, ami rettentően irritál?
A kétszínű emberek, akik azt hiszik, minden körülöttük forog. 
10. Van több blogod is?
Igen - Red Dress

Kérdéseim:
1. Milyen típusú blogokat és/vagy regényeket szeretsz olvasni?
2. Egy titkod, amit meg mersz osztani az olvasóiddal.
3. Kedvenc idézeted?
4. Ha bárhova eljuthatnál most azonnal, hova mennél?
5. Tetkó: igen vagy nem?
6. Van olyan magazin, amelyet rendszeresen megveszel?
7. Szeretsz sütni-főzni?
8. Gyorsétteremben ebédelni a barátokkal suli után vagy otthon a családoddal?
9. Ha egy lakatlan szigetre száműznének, melyik 5 könyvet vinnéd magaddal?
10. Mi a jelenlegi kedvenc számod?

Jelöltjeim:
Bajban vagyok, mert nem igazán olvasok blogokat, amit pedig mégis, hát, azok többnyire angol nyelvűek. Szóval bocsánat, de nem tudom 10 embernek továbbküldeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése