2014. november 15., szombat

Facebook csoport

Sziasztok!

Ugyan a szavazás még nem zárult le, de annyira egyértelmű a végeredmény, hogy már meg is csináltam a csoportot. Ide kattintva csatlakozhattok is!:) (Új lapon nyílik)

Amit tudni kell róla:

- Nem csak a Primadonna Girllel foglalkozik. Mivel nem csak ez az egy blogom van, úgy döntöttem, elég mindegyiknek egy csoport. 

- Mindig ki fogom írni, hogy áll az adott fejezet. Mikorra várható, esetleg aprócska részleteket is kaptok majd, hogy lássátok, nagyjából mire is számíthattok. Persze azt is jelezni fogom, ha a rész elérhető. :)

- Szeretném, ha jól éreznétek magatokat a csoportban, és tudom, hogy rengetegen írtok ti is, legyen az akár Csábításból jeles, vagy akármi más. Ha ti is szeretnétek, heti egyszer csinálok egy ajánlót. Ti elkülditek nekem a blogotok linkjét (fb üzenetben), én elolvasom a történetet, és a csoportban írok egy ajánlót róla. Nem kell megijedni, egy ilyen ajánló során nem a hibáitokra fogom felhívni a figyelmet, azon leszek, hogy minél többen rákattintsatok a blogotokra. Ha a véleményemet szeretnétek kérni (design, maga a történet, min kellene javítani stb.), akkor azt privátban megírom nektek. :) Egy héten egy ajánló várható, péntek délutánonként. Mindig meg fogom írni az adott embernek, hogy mikor kerül sor az ő ajánlójára. Szünetekben megpróbálok kétnaponta is írni egyet (vagy többet), de ezt nem ígérem biztosra, nem látom előre, mennyi szabadidőm lesz.

- Ha bármilyen kérdésetek van, hozzám nyugodtan fordulhattok (nem feltétlenül kell a kérdésednek a blogoláshoz kapcsolódnia). A kérdésedet nyugodtan felteheted a csoportban is, mert én sem vagyok mindig elérhető, és mástól lehet, hogy hamarabb választ kapnál.

- Mivel rengetegen jelöltetek be Facebookon, úgy döntöttem, hogy csinálok egy olyan fiókot, ami tényleg 100%-ig a blog miatt van. Szóval nyugodtan jelöljetek be, ezen a profilomon biztosan mindenkit vissza fogok jelölni. :) (Raina Banforth)

Remélem sokan csatlakoztok, és egy igazán jó kis közösséget hozunk össze!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése